Projekty w trakcie realizacji

1. Projekt nr RPDS.08.02.00-02-0013/22, pt. „Praca i kompetencje - kompetentsiyi ta robota” - współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym (Liderem) projektu jest Fundacja Imago.
Grupa docelowa projektu to 180 imigrantek i imigrantów, legalnie przebywających w Polsce w wyniku ucieczki przed wojną w Ukrainie po 24.02.2022 r. Uczestnikami/-czkami projektu mogą być osoby w wieku powyżej 30 roku życia, które zamieszkują w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie Dolnego Śląska, pozostające bez zatrudnienia i znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:
- kobiety;
- osoby po 50 roku życia;
- osoby z niepełnosprawnościami;
- osoby długotrwale bezrobotne;
- osoby o niskich kwalifikacjach, posiadające wykształcenie na poziomie do ISCED 3 włącznie (najwyżej wykształcenie ponadgimnazjalne).

Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie służące zwiększeniu szans na ich aktywizację zawodową, obejmujące:
- poradnictwo zawodowe;
- szkolenia językowe;
- szkolenia zawodowe;
- staże zawodowe;
- pośrednictwo pracy.

Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu. Biuro projektu mieści się w siedzibie
Lidera: Fundacja Imago, ul. Hallera 123, 53-201 Wrocław, tel. 519 055 411
Partnera: Point Sp. z o.o. Adres: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: point@point.wroc.pl, tel. 71 361 44 94


2. Projekt nr RPDS.08.03.00-02-0101/20, pt. „Stawiaj na Siebie!” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 8.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu jest Point Sp. z o.o.
Okres realizacji projektu: 01.01.2022 – 30.06.2023 r.
Uczestnikami/-czkami projektu mogą być wyłącznie osoby pozostające bez zatrudnienia (bezrobotne oraz bierne zawodowo), w wieku pow. 30 roku życia, które zamieszkują w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie Dolnego Śląska, znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:
– osoby po 50 roku życia;
– kobiety;
– osoby z niepełnosprawnościami;
– osoby długotrwale bezrobotne;
– osoby o niskich kwalifikacjach, posiadające wykształcenie na poziomie do ISCED 3 włącznie.

Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie obejmujące:
A. Szkolenie przygotowujące do rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej:
Część I:
1. Ubezpieczenia społeczne w praktyce, 4h
2. Prawo pracy, 4h
3. Prawo podatkowe, 4h
4. Księgowość w przedsiębiorstwie 4h
5. Prawo cywilne w działalności gospodarczej, 4h
6. Narzędzia cyfrowe wspierające biznes, 4h
7. Podstawy promocji i marketingu, 4h
8. Profesjonalna obsługa klienta, 4h
9. Poszukiwanie nowych profili działalności i rynków zbytu, 4h
10. Przepisy BHP i zrównoważony rozwój w przedsiębiorstwie 4h
Część II: 1. Biznes Plan – 40h szkolenie z tworzenia biznesplanu, w tym planu marketingowego, inwestycyjnego, finansowego.
B. Bezzwrotne wsparcie na rozpoczęcie działalności gospodarczej w wysokości 23050,00 PLN.
C. Finansowe wsparcie pomostowe w okresie pierwszych 12 miesięcy prowadzenie działalności gospodarczej w wysokości 2600,00 zł miesięcznie.

Regulamin projektu oraz dokumenty związane z rekrtuacją i uczestnictwem są dostępne na głównej stronie projektu

Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu: Biuro projektu mieści się w siedzibie Lidera projektu: Point Sp. z o.o. Adres: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: point@point.wroc.pl, tel. 71 361 44 94
3. "Inicjatywa - integracja” - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu jest Fundacja "Dajmy Szansę". Okres realizacji projektu: 01.10.2021 – 30.06.2023 r.
Uczestnikami/-czkami projektu mogą być osoby w wieku powyżej 18 r.ż., zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, pozostające bez zatrudnienia, tj. bezrobotne lub bierne zawodowo, wymagające aktywizacji społeczno-zawodowej, zamieszkujące w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie Dolnego Śląska.
Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie służące zwiększeniu szans na ich reintegrację społeczno-zawodową, obejmujące:
- poradnictwo psychologiczne;
- coaching;
- poradnictwo i doradztwo zawodowe;
- szkolenia kompetencji społecznych;
- szkolenia zawodowe;
- staże zawodowe;
- pośrednictwo pracy;
- pomoc trenera pracy osobom z niepełnosprawnościami.
Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu: Biuro projektu mieści się w siedzibie Partnera projektu: Point Sp. z o.o. Adres: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: fund.dajmy.szanse@gmail.com, tel. 71 361 44 94

4. „DOLNOŚLĄSKA KLINIKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, nr umowy o dofinansowanie POWR.01.02.01-02-0021/20-00, nr projektu POWR.01.02.01-02-0021/20. Partnerem Wiodącym projektu jest Fundacja Imago.
Projekt skierowany jest do 80 osób (w tym 44 Kobiet i 36 Mężczyzn), które spełniają kryteria:
1) wieku: 18-29 lat
2) statusu na rynku pracy:
a) pozostają bez zatrudnienia – osoby pozostające poza rynkiem pracy, które utraciły zatrudnienie po 1 marca 2020 r. i pozostają od tego czasu bez zatrudnienia, w tym:
-osoby bezrobotne niezarejestrowane w PUP, 56osób, w tym 31 kobiet;
-os. bierne zawodowo, 24osoby, w tym 13 kobiet;
b) znajdują się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w tym: – kobiety (K), 44 osoby – osoby długotrwale bezrobotne (DB), 17 osób – osoby o niskich kwalifikacjach (NKW), 24 osoby – osoby bez pracy, które nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu (młodzież NEET), 16 osób.
3) zamieszkania w rozumieniu przepisów KC na obszarze woj. dolnośląskiego w powiatach dzierżoniowskim, kłodzkim, świdnickim, wrocławskim, m. Wrocław lub ząbkowickim, w tym na obszarze miast średnich lub tracących funkcje społeczno-gospodarcze: Bielawa, Dzierżoniów, Kłodzko, Nowa Ruda, Świdnica, Świebodzice, Ząbkowice Śl.
4) osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą, z wyłączeniem grup wskazanych w Regulaminie Konkursu nr POWR.01.02.01-IP.10-02-002/20 (RK) i „Standardzie realizacji usługi w zakresie wsparcia bezzwrotnego na założenie własnej działalności gosodarczej w ramach PO WER 2014-2020”, w szczególności, osób które posiadały aktywny wpis do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, były zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub prowadziły działalność na podstawie odrębnych przepisów w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu.
W ramach projektu zaplanowano następujące formy wsparcia:
- szkolenia i doradztwo umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej;
- przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, w wysokości stawki jednostkowej na samozatrudnienie 23 050,00 PLN;
- finansowe wsparcie pomostowe w okresie pierwszych 6 miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej w wysokości 15 600,00 PLN (tj. 2 600,00 PLN/m-c/os.).
KONTAKT:
InfoLinia: tel. 518 642 323
FUNDACJA IMAGO ul. Hallera 123, Wrocław 53-201 e-mail: biuro@fundacjaimago.pl
Ząbkowice Śląskie Budynek Przedsiębiorstwa Wodno-Melioracyjnego ul. Melioracyjna 3 57-200 Ząbkowice Śląskie
Projekty zrealizowane

1. „Profesjonalna integracja”- projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu jest Fundacja "Dajmy Szansę".
Uczestnikami/-czkami projektu mogą być osoby w wieku powyżej 18 r.ż., zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, pozostające bez zatrudnienia, tj. bezrobotne lub bierne zawodowo, wymagające aktywizacji społeczno-zawodowej, zamieszkujące w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie powiatów: M. Wrocław, wrocławskiego, średzkiego, wołowskiego, trzebnickiego, milickiego, oleśnickiego, oławskiego, strzelińskiego, M. Wałbrzych, wałbrzyskiego, dzierżoniowskiego, kłodzkiego, świdnickiego oraz ząbkowickiego.
Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie służące zwiększeniu szans na ich reintegrację społeczno-zawodową, obejmujące:
- poradnictwo psychologiczne;
- coaching;
- poradnictwo i doradztwo zawodowe;
- szkolenia kompetencji społecznych;
- szkolenia zawodowe;
- staże zawodowe;
- pośrednictwo pracy;
- pomoc trenera pracy osobom z niepełnosprawnościami.
Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu: Biuro projektu mieści się w siedzibie Partnera projektu: Point Sp. z o.o. Adres: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: fund.dajmy.szanse@gmail.com, tel. 71 361 44 94
2. „Dolnośląska integracja”- projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu jest Fundacja "Dajmy Szansę".
Uczestnikami/-czkami projektu mogą być osoby w wieku powyżej 18 r.ż., zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, pozostające bez zatrudnienia, tj. bezrobotne lub bierne zawodowo, wymagające aktywizacji społeczno-zawodowej, zamieszkujące w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie Dolnego Śląska.
Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie służące zwiększeniu szans na ich reintegrację społeczno-zawodową, obejmujące:
- poradnictwo psychologiczne;
- coaching;
- poradnictwo i doradztwo zawodowe;
- szkolenia kompetencji społecznych;
- szkolenia zawodowe;
- staże zawodowe;
- pośrednictwo pracy;
- pomoc trenera pracy osobom z niepełnosprawnościami.
Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu: Biuro projektu mieści się w siedzibie Partnera projektu: Point Sp. z o.o. Adres: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: fund.dajmy.szanse@gmail.com, tel. 71 361 44 94
3. „Efektywna integracja” - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu jest Fundacja Instytut Aktywnego Rozwoju.
Uczestnikami/-czkami projektu mogą być osoby w wieku powyżej 18 r.ż., zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, pozostające bez zatrudnienia, tj. bezrobotne lub bierne zawodowo, wymagające aktywizacji społeczno-zawodowej, zamieszkujące w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie Dolnego Śląska.
Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie służące zwiększeniu szans na ich reintegrację społeczno-zawodową, obejmujące:
- poradnictwo psychologiczne;
- coaching;
- poradnictwo i doradztwo zawodowe;
- szkolenia kompetencji społecznych;
- szkolenia zawodowe;
- staże zawodowe;
- pośrednictwo pracy;
- pomoc trenera pracy osobom z niepełnosprawnościami.
Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu: Biuro projektu mieści się pod adresem: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: instytut.aktywnego.rozwoju@gmail.com, telefon: 739 198 840
4. „Integracja społeczno-zawodowa w Subregionie wrocławskim, wałbrzyskim i M. Wrocław”- projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu jest Fundacja "Dajmy Szansę".
Uczestnikami/-czkami projektu mogą być osoby w wieku powyżej 18 r.ż., zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, pozostające bez zatrudnienia, tj. bezrobotne lub bierne zawodowo, wymagające aktywizacji społeczno-zawodowej, zamieszkujące w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie powiatów: M. Wrocław, wrocławskiego, średzkiego, wołowskiego, trzebnickiego, milickiego, oleśnickiego, oławskiego, strzelińskiego, M. Wałbrzych, wałbrzyskiego, dzierżoniowskiego, kłodzkiego, świdnickiego oraz ząbkowickiego.
Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie służące zwiększeniu szans na ich reintegrację społeczno-zawodową, obejmujące:
- poradnictwo psychologiczne;
- coaching;
- poradnictwo i doradztwo zawodowe;
- szkolenia kompetencji społecznych;
- szkolenia zawodowe;
- staże zawodowe;
- pośrednictwo pracy;
- pomoc trenera pracy osobom z niepełnosprawnościami.
Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu: Biuro projektu mieści się w siedzibie Partnera projektu: Point Sp. z o.o. Adres: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: fund.dajmy.szanse@gmail.com, tel. 71 361 44 94
5. „Integracja społeczno-zawodowa na Dolnym Śląsku”- projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu jest Fundacja "Dajmy Szansę".
Uczestnikami/-czkami projektu mogą być osoby w wieku powyżej 18 r.ż., zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, pozostające bez zatrudnienia, tj. bezrobotne lub bierne zawodowo, wymagające aktywizacji społeczno-zawodowej, zamieszkujące w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie Dolnego Śląska.
Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie służące zwiększeniu szans na ich reintegrację społeczno-zawodową, obejmujące:
- poradnictwo psychologiczne;
- coaching;
- poradnictwo i doradztwo zawodowe;
- szkolenia kompetencji społecznych;
- szkolenia zawodowe;
- staże zawodowe;
- pośrednictwo pracy;
- pomoc trenera pracy osobom z niepełnosprawnościami.
Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu: Biuro projektu mieści się w siedzibie Partnera projektu: Point Sp. z o.o. Adres: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: fund.dajmy.szanse@gmail.com, tel. 71 361 44 94
6. „Integracja 18 Plus” - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu jest Fundacja Instytut Aktywnego Rozwoju.
Uczestnikami/-czkami projektu mogą być osoby w wieku powyżej 18 r.ż., zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, pozostające bez zatrudnienia, tj. bezrobotne lub bierne zawodowo, wymagające aktywizacji społeczno-zawodowej, zamieszkujące w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie Dolnego Śląska.
Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie służące zwiększeniu szans na ich reintegrację społeczno-zawodową, obejmujące:
- poradnictwo psychologiczne;
- coaching;
- poradnictwo i doradztwo zawodowe;
- szkolenia kompetencji społecznych;
- szkolenia zawodowe;
- staże zawodowe;
- pośrednictwo pracy;
- pomoc trenera pracy osobom z niepełnosprawnościami.
Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu: Biuro projektu mieści się pod adresem: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: instytut.aktywnego.rozwoju@gmail.com, telefon: 739 198 840
7. „Aktywni 30 Plus – II edycja” - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu jest Point Sp. z o.o.
Uczestnikami/-czkami projektu mogą być osoby w wieku powyżej 30 roku życia, które zamieszkują w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie Dolnego Śląska, pozostające bez zatrudnienia i znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:
- osoby starsze po 50 roku życia;
- kobiety;
- osoby z niepełnosprawnościami;
- osoby długotrwale bezrobotne;
- osoby o niskich kwalifikacjach, posiadające wykształcenie na poziomie do ISCED 3 włącznie (najwyżej wykształcenie ponadgimnazjalne). Uczestnikom/-czkom projektu udzielone zostanie kompleksowe wsparcie służące zwiększeniu szans na ich reintegrację społeczno-zawodową, obejmujące:
- doradztwo zawodowe;
- szkolenia zawodowe;
- staże zawodowe;
- pośrednictwo pracy;
- pomoc trenera pracy osobom z niepełnosprawnościami;
- zwrot kosztów dojazdu do miejsca pracy
Osoby spełniające warunki uczestnictwa i zainteresowane otrzymaniem wsparcia zachęcamy do kontaktu: Biuro projektu mieści się w siedzibie Partnera Wiodącego: Point Sp. z o.o. Adres: ul. Krakowska 41/20, 50-424 Wrocław, mail: point@point.wroc.pl, tel. 71 361 44 94
8. „Rewitalizacja społeczno-zawodowa” - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Partnerem Wiodącym projektu była Fundacja „Dajmy Szansę”.
Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego Okres realizacji: 01.07.2018 – 30.06.2020 r.
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i nadzór nad realizacją wskaźników
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- zarządzanie zmianą w projekcie
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2)
- monitoring i ewaluacja

9. AKTYWNI 24 - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.2.2 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Lider projektu: Point Sp. z o.o. Więcej informacji: www.point.wroc.pl
Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego
Okres realizacji: 01.04.2016 – 30.06.2018 r.
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i nadzór nad realizacją wskaźników - planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu - zarządzanie zmianą w projekcie
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2)
- monitoring i ewaluacja

10. POSTAW NA SIEBIE! - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020. Lider projektu: Point Sp. z o.o. Więcej informacji: www.point.wroc.pl
Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego
Okres realizacji: 01.09.2016 – 31.08.2018 r.
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i nadzór nad realizacją wskaźników
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- zarządzanie zmianą w projekcie
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2)
- monitoring i ewaluacja

11. AKTYWNI 30 PLUS - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020. Lider projektu: Point Sp. z o.o. Więcej informacji: www.point.wroc.pl
Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego
Okres realizacji: 01.09.2016 – 30.06.2018 r.
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i nadzór nad realizacją wskaźników
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- zarządzanie zmianą w projekcie
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2)
- monitoring i ewaluacja

12. Technologie Informacyjno-Komunikacyjne dla każdego - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 10.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020. Lider projektu: Point Sp. z o.o. Więcej informacji: www.point.wroc.pl
Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego
Okres realizacji: 01.12.2016 – 29.01.2018 r.
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i nadzór nad realizacją wskaźników
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- zarządzanie zmianą w projekcie
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2)
- monitoring i ewaluacja

13. EIPD – nowa jakość doradztwa. Projekt innowacyjny testujący pt. ”EIPD – nowa jakość doradztwa”, współfinansowany przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.2.1 PO KL. Stworzenie i rozwój aplikacji dostępnej przez sieć Internet, wspierającej pracę specjalistów rynku pracy (doradców zawodowych, pośredników pracy, specjalistów ds. rozwoju zawodowego, itp.). Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego oraz Ambasador produktu
Okres realizacji: 01.07.2012 – 30.06.2015 r.; Lider: POINT Sp. z o.o.
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i nadzór nad realizacją wskaźników
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2)
- udział w pracy zespołu ekspertów, ewaluacja i zarządzanie zmianą w projekcie

14. Model kontraktowania usług rynku pracy na rzecz osób niepełnosprawnych. Projekt innowacyjny testujący, pt. ”Model kontraktowania usług rynku pracy na rzecz osób niepełnosprawnych”, współfinansowany przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 6.2.1 PO KL
Kierownik projektu - członek Zespołu zarządzającego.
Okres realizacji: 01.03.2014 - 31.01.2015 r.; Lider: Fundacja Imago
Zakres zadań:
- zarządzanie projektem
- planowanie i nadzór nad realizacją zadań
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- monitoring realizacji projektu
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IW/ IP2)
- ewaluacja i zarządzanie zmianą w projekcie

15. Aktywna integracja Projekt standardowy pt. ”Aktywna integracja”, współfinansowany przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.2.1 PO KL
Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego
Okres realizacji: 01.06.2012 – 30.05.2015 r.; Lider: Manufaktura Inicjatyw
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i kontroli realizacji projektu
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- tworzenie narzędzi i baz do gromadzenia danych, realizacja działań monitorujących
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2)
- nadzorowanie wykonania rzeczowego i finansowego, ewaluacja i zarządzanie zmianą w projekcie

16. Integracja Niemcza Projekt standardowy pt. ”Integracja Niemcza”, współfinansowany przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.2.1 PO KL
Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego
Okres realizacji: 01.03.2013 – 28.02.2014 r.; Lider: POINT Sp. z o.o.
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i kontroli realizacji projektu
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- tworzenie narzędzi i baz do gromadzenia danych, realizacja działań monitorujących
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2)

17. Projekt pt. ”Twój biznes”, współfinansowany przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 6.2 PO KL
Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego
Okres realizacji: 01.10.2010 – 31.05.2012 r.; Lider: POINT Sp. z o.o.
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i kontroli realizacji projektu
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- tworzenie narzędzi i baz do gromadzenia danych, realizacja działań monitorujących
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2 / UOKIK)
- nadzorowanie wykonania rzeczowego i finansowego, ewaluacja i zarządzanie zmianą w projekcie

18. Projekt pt. ”Kadry Gospodarki Dolnego Śląska”, współfinansowany przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 8.1.2 PO KL
Specjalista ds. monitoringu - członek Zespołu zarządzającego
Okres realizacji: 01.04.2010 – 31.03.2012 r.; Lider: POINT Sp. z o.o.
Zakres zadań:
- planowanie procedur monitorowania i kontroli realizacji projektu
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- tworzenie narzędzi i baz do gromadzenia danych, realizacja działań monitorujących
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IP2 / UOKIK)
- zarządzanie zmianą w projekcie

19. Projekt pt. ”Akademia przedsiębiorczości spin off/spin out”, współfinansowany przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 8.2.1 PO KL, Kierownik projektu.
Okres realizacji: 01.11.2009 - 31.07.2010 r.; Lider: Żagańska Agencja Rozwoju Lokalnego
Zakres zadań:
- zarządzanie projektem
- planowanie i kontrolna realizacji zadań
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IW/ IP2)
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- ewaluacja i zarządzanie zmianą w projekcie

20. Projekt standardowy pt. ”Edukacja dla sportu - szkolenia językowe i interpersonalne dla pracowników organizacji sportowych i osób aktywnie uczestniczących w życiu sportowym”, współfinansowany przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 8.1.1 PO KL Koordynator projektu
Okres: 01.07.2009 - 30.06.2010 r.; Lider: FRDL - Centrum Dolnośląskie
Zakres zadań:
- zarządzanie projektem
- planowanie i kontrolna realizacji zadań
- monitoring realizacji projektu
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- rekrutacja specjalistów zaangażowanych w realizację projektu
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IW/ IP2)

21. Projekt standardowy promocyjno-informacyjny pt. ”Inwestuj w siebie”, współfinansowany przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.3 PO KL Kierownik projektu
Okres: 01.07.2008 - 30.06.2009 r.; Lider: FRDL - Centrum Dolnośląskie
Zakres zadań:
- zarządzanie projektem
- planowanie i kontrolna realizacji zadań
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu
- rekrutacja specjalistów zaangażowanych w realizację projektu
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IW/ IP2)
- ewaluacja i zarządzanie zmianą w projekcie

22. Projekt standardowy pt. „Profesjonalna obsługa klienta”, współfinansowanego przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Działanie 2.1 ZPORR Asystent koordynatora projektu
Okres: 01.10.2006 - 30.11.2007 r.; Lider: FRDL - Centrum Dolnośląskie
Zakres zadań:
- monitoring realizacji projektu, w tym wizyty monitorujące w siedzibie Partnera
- zarządzanie komunikacją w zespole projektowym, nadzór nad realizacją zadań
- rekrutacja specjalistów zaangażowanych w realizację projektu
- nadzór nad rekrutacją uczestników projektu
- sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna (IW/ IP2)

23. Projekt standardowy pt. „Rozwój kwalifikacji zawodowych w zakresie obsługi turystów zagranicznych - specjalistyczne kursy językowe dla osób pracujących”, współfinansowanego przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Działanie 2.1 ZPORR Koordynator projektu
Okres: 01.06.2005 - 31.05.2008 r.; Lider: FRDL-CD
Zakres zadań:
- zarządzanie projektem
- planowanie i kontrolna realizacji zadań
- planowanie finansowe i nadzór wykonania budżetu projektu, sprawozdawczość;
- rekrutacja specjalistów zaangażowanych w realizację projektu;
- nadzór nad rekrutacją uczestników projektu.
Copyright ©2020 IISE, All Rights Reserved.